Nincs elég tapasztalata az interneten történő vásárlással? Ebben az esetben a következő pontokban elolvashatja, hogyan tud sikeresen vásárolni szemes kávé webáruházunkban.
1) A termékek kiválasztása
A baloldalon található ,,KÍNÁLAT“ menüpontban kiválaszthatja az Önnek megfelelő termékkategóriát. Ezután, a kiválasztott termékkategória alatt megjelennek az alkategóriák, amelyek segítségével pontosíthatja a termék keresését. Azok a termékek, amelyek az adott (al)kategóriában találhatóak, ezen menüponttól jobbra jelennek meg. A termék részletes tulajdonságait a termék képére vagy nevére kattintással tekintheti meg. Amennyiben meg szeretné vásárolni a kiválasztott terméket kattintson a narancssárga színű ,,KOSÁRBA” gombra. Ha a kiválasztott termékből több darabot szeretne vásárolni, írja át az ,,1“ számjegyet a ,,DARABSZÁM“ mezőben.
Abban az esetben, ha a kosárba több darabszámot rak egy adott termékből, és úgy dönt, hogy kevesebb mennyiséget szeretne rendelni, kérjük, olvassa el a következő pontot.
2) A kosár tartalma
Az összes terméket, amit a kosárba helyezett, a kosár tartalmában ellenőrizheti, amelybe a kávé webshop jobb felső részében található,,TÉTELEK“ és ,,ÁR“ szavakat tartalmazó, kosár ikonnal ellátott téglalapra kattintva kerül. Itt lehetősége van a már kosárba helyezett termékek eltávolítására (,,x eltávolítás“ –ra kattintva a terméket tartalmazó sor végén) vagy darabszámuk megváltoztatására (a terméket tartalmazó sor közepén található mezőben).
Amennyiben a kosár tartalmával meg van elégedve, és pontosan azt a terméket valamint darabszámot tartalmazza, amit meg szeretne rendelni, az oldal jobb alsó részében található narancssárga ,,MEGRENDELÉS“ gombra kattintva megkezdheti a megrendelést.
3) Kézbesítés és fizetés módjának kiválasztása
A következő lépésben, az oldal bal részében kiválasztja a kézbesítés módját, majd a kiválasztott kézbesítéstől függően a jobb oldalán található lehetőségekből kiválasztja a fizetés módját. Több információt a kézbesítésről és a fizetésről ezen az oldalon talál.
A kézbesítés és fizetés módjának kiválasztása után folytassa megrendelését, az oldal jobb alján található narancssárga ,,FOLYTAT” gombra kattintva.
4 a) Számlázási és szállítási adatok kitöltése
A következő lépésben, az oldal bal részében található ,,SZÁMLÁZÁSI ADATOK” címmel rendelkező részben megadja azokat az adatokat, amelyre a számlát kiállítjuk (a telefonszámát csak abban az esetben kell megadnia, ha a kézbesítésre futárszolgálatot választotta). Amennyiben a számlázási adatok azonosak az átvételi hellyel, folytassa megrendelését. Ha a számlázási adatok nem egyeznek meg az átvételi hellyel, az oldal jobb részében található ,,Más átvételi hely megadása”-ra kattintva kitöltheti az átvételi hely megadását.
A számlázási és szállítási adatok kitöltése után folytassa megrendelését, az oldal jobb alján található narancssárga ,,FOLYTAT” gombra kattintva.
4 b) Regisztráció
Szemes kávé webshopunkban regisztráció nélkül is vásárolhat. Azonban, mint regisztrált felhasználó, számos előnyben részesül a vásárlás során. Ezekről az előnyökről ezen az oldalon olvashat, ahol szintén megtudhatja, hogyan kell regisztrálni (majd ezt követően bejelentkezni). Amennyiben a regisztráció mellett dönt, kezdje el újra megrendelését a 2. pont alapján (A kosár tartalma). Mint regisztrált vásárlónak, a megrendelésnél nem kell kitöltenie a számlázási és szállítási adatait, mivel ezek már előre ki lesznek töltve.
5) A megrendelés elküldése
A következő és egyben utolsó lépésben ellenőrizheti megrendelését – a megrendelni kívánt terméket, darabszámot, a kézbesítés és fizetés módját, valamint a számlázási (vagy szállítási) adatait. Amennyiben az adatok helyesen vannak kitöltve, kattintson a narancssárga ,,MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE“ gombra, amivel megrendeli az adott terméket.
A megrendelést követően megrendelését visszaigazoljuk az Ön által megadott e-mail címen. Szintén ezen az e-mail címen fogjuk értesíteni az áru elküldéséről.